Vi gör mer än snygg webbdesign

En hemsida är mer än bara en sida med information och snygg webbdesign. En hemsida kan väcka förtroende, skapa begär eller avgöra ett beslut. Ibland alla på en gång. Vi gör hemsidor som både löser ditt problem och skapar mervärde direkt och på lång sikt.

Så här går det till!

Vi går från idé till resultat i fyra steg.

Webbdesign - Hemsida | Verkkosivut - Nettisivut steg 1

1

Vad får det lov att vara?

Utan att på något sätt binda dig till köp tar vi fram ett kostnadsfritt förslag för dig att fundera på. Redan i detta skede engagerar vi våra experter för att ge dig en exakt kostnadskalkyl. Helt gratis!
Webbdesign - Hemsida | Verkkosivut - Nettisivut steg 2

2

Då ska vi se…

Gillar du vårt förslag så kör vi vidare. I detta steg ser vi närmare på din problematik. Vad är önskat slutresultat? Ifall du inte själv har en klar bild gör vi gärna en analys av din situation.
Webbdesign - Hemsida | Verkkosivut - Nettisivut steg 3

3

Det tar sig!

Efter analysen får du förslag på webbdesign i pdf-format. Ris eller ros? Vi vill att du kritiskt granskar vår skiss. Här har du ännu möjlighet att göra större ändringar på din hemsida.
Webbdesign - Hemsida | Verkkosivut - Nettisivut steg 4

4

I mål!

Efter din respons bygger vi din sida utgående från webbdesignen och därefter lanserar vi den. Hurra! Njut av din nya hemsida.

Dags att ta steget?

Vill du också ha en hemsida med snygg webbdesign som når rätt målgrupp, vid rätt tillfälle med rätt budskap?
Kontakta oss genom formuläret eller varför inte komma in på en kopp kaffe?

Hur tänker vi?

Känslor är viktiga. Med åratal av erfarenhet har vi noterat en ofelbar sanning: om en hemsida väcker känslor, blir tjänsten lätt att sälja. Du kan överösa din mottagare med fakta och löften, men ifall mottagaren inte litar på dig så talar du för döva öron. Förtroende är en känsla, inte något som skapas genom att ta del av ensidig fakta och information. Etsa dig fast i mottagarens minne genom att engagera känslomässigt. Det man känner minns man.

I en tid där vi konsumerar media snabbare än någonsin är det avgörande att skicka ut rätt signaler vid rätt tillfälle. Därför satsar vi på att skapa känslor. Känslor som får oss att stanna upp och reflektera. Känslor som dröjer kvar i mottagarens minne och gör sig påminda när det är dags att göra köpbeslut.

Vilken känsla vill du förmedla?