Lehdistötiedote 22.10.2020
Wikström Media tekee yhteistyötä sähköisen kaupankäynnin asiantuntijan kanssa
Mainostoimisto Pietarsaaren keskustassa, Wikström Media, on erikoistunut brändistrategioiden rakentamiseen. Digitaalinen markkinointi on itsestään selvä osa työtä ja siihen he ovat viime vuosina panostaneet paljon. Nyt he näkevät kuitenkin tarpeen vahvistaa osaamista entistä nopeammin.
– Poikkeuksellisen monet yritykset panostavat verkkokauppaan juuri nyt. Kysyntään vastataksemme olemme tänä syksynä aloittaneet yhteistyön eComeron kanssa. Se antaa meille mahdollisuuksia vastaanottaa vaativampia verkkokaupan projekteja, Wikström Median toimitusjohtaja Jakob Wikström kertoo.
Ruotsalaisella yrityksellä eComero Managementilla on yli 20 vuoden kokemus sähköisestä kaupankäynnistä. Tekemällä yhteistyötä he saavat jalansijaa Suomen markkinoilla. Yrityksen toimitusjohtaja Niklas Helgesson iloitsee yhteistyöstä.
– Olemme iloisia voidessamme tarjota asiakkaillemme kilpailuetuja synergioiden kautta, joita saamme yhteistyöstä. Wikström Medialla on uskomaton kokemus brändinrakennuksesta. Yhdessä meistä tulee vahva ja toimiva allianssi, sanoo Helgesson.
Svensk Handelin mukaan verkkokauppa kasvaa vuosittain 30 %. Juuri nyt luku on pandemian takia vielä vähän korkeampi. Kilpailu on valtava, siksi sekä Wikström että Helgesson kehottavat yrittäjiä panostamaan ydintoimintaansa ja hankkimaan apua verkkokauppaa koskeviin asioihin.
– Jos ei ole merkittävää kokemusta markkinoinnista ja sähköisestä kaupankäynnistä, on vaikeaa, jopa mahdotonta, saada verkkokauppa kannattavaksi. Jos ottaa vastaan apua joltakin, jolla on runsaasti kokemusta, välttää sudenkuopat ja saa etulyöntiaseman, vakuuttaa Wikström.