Enemmän kuin pelkät verkkosivut

Verkkosivut ovat enemmän kuin vain tietoa sisältävät sivut. Ne voivat herättää luottamusta, luoda tarpeita tai ratkaista päätöksen. Joskus kaikki samalla kertaa. Toteutamme sivustoja, jotka ratkaisevat ongelmasi sekä luovat lisäarvoa välittömästi ja pitkällä tähtäimellä.

Miten se tehdään?

Miksi tehdä asiasta vaikeampaa? Näin me siirrymme ideasta toteutukseen.

1

Mitä saisi olla?

Ilman että sidomme sinua millään tavalla, teemme sinulle veloituksettoman ehdotuksen harkittavaksi. Jo tässä vaiheessa otamme asiantuntijamme mukaan, jotta saamme laadittua tarkan kustannuslaskelman. Täysin ilmaiseksi!

2

Katsotaanpa…

Jos ehdotuksemme miellyttää sinua, jatkamme eteenpäin. Tässä vaiheessa tarkastelemme lähemmin problematiikkaa. Mihin lopputulokseen halutaan päästä? Jos sinulla itselläsi ei ole siitä selkeää kuvaa, analysoimme mielellämme tilanteesi.

3

Loppusuoralla!

Analyysin jälkeen saat luonnoksen PDF-muodossa. Risuja vai ruusuja? Haluamme että käyt luonnoksemme kriittisesti läpi. Tässä vaiheessa verkkosivuusi on vielä mahdollista tehdä isompia muutoksia.

4

Maalissa!

Palautteen saatuamme rakennamme sivusi luonnoksen pohjalta ja sen jälkeen julkaisemme sen. Hurraa! Nyt voit nauttia uudesta verkkosivustasi.

Olisiko nyt aika ottaa askel?

Haluatko sinäkin saada verkkosivun, joka tavoittaa oikean kohderyhmän, oikeaan aikaan ja oikealla viestillä?
Ota yhteys meihin lomakkeen kautta vai tulisitko käymään, niin juodaan kupillinen kahvia?

Miten me ajattelemme?

Tunteet ovat tärkeitä. Vuosien kokemuksella olemme huomanneet totuuden joka ei petä: jos verkkosivu herättää tunteita, palvelua on helppo myydä. Voit hukuttaa vastaanottajan faktoihin ja lupauksiin, mutta jos et herätä vastaanottajassa luottamusta, puhut kuuroille korville. Luottamus on tunne, sitä ei pysty luomaan jakamalla yksipuolista faktaa ja tietoa. Vastaanottajan mieleen jää pysyvästi, kun herättää tunnetason kiinnostuksen. Sen minkä tuntee, muistaa.

Ajassa jossa mediaa kulutetaan nopeammin kuin koskaan aikaisemmin, on ratkaisevaa lähettää oikeat viestit oikeaan aikaan. Siksi panostamme tunteiden herättämiseen. Tunteiden, jotka saavat meidät pysähtymään ja pohtimaan. Tunteiden, jotka pysyvät vastaanottajan mielessä ja muistuttavat itsestään, kun on ostopäätösten aika.

Minkä tunteen sinä haluat välittää?