Wikström Median kulissien takaa

Wikström Median kulissien takana – ainutlaatuinen  kurkistus arkeen ja kohtaaminen johtokaksikon Key account manager Cecilian ja toimitusjohtaja Jakobin kanssa. Onko kaikki mennyt viime vuosien aikana sujuvasti?

Kaksi kahvikuppia, pari nahkatuolia ja johtokaksikko. Ja tuttavallinen keskusteluhetki.

– Mikä matka meillä onkaan takana. On ollut vaihtelevaa ja haastavaa kun sekä asiakasmäärä, että henkilökunnan määrä on kasvanut uskomattoman nopeasti. Sen todellakin huomaa, jos näin voi sanoa, Jakob kertoo.

Nopea kasvutahti tuo mukanaan myös kasvukipuja erilaisten haasteiden muodossa, eikä kasvu ole helppoa.

– Konttorituoleja, tietokoneita, projektityökaluja, henkilöstökysymyksiä – kasvuun sisältyy loppujen lopuksi paljon käytännön kysymyksiä, joita ei ehkä ole tullut ajatelleeksi aiemmin, Jakob naurahtaa.

– Juuri näin, Cecilia lisää, kun pian kaksi vuotta sitten muutimme kaksi kertaa suurempiin tiloihin, emme tulleet ajatelleeksi, että tarvitsisimme jälleen isommat toimitilat. Ihan älytöntä oikeastaan.

Viimeisen viiden vuoden aikana yritys on muuttunut kahden osa-aikaisen työntekijän ja kahden pieneen työhuoneen yrityksestä yli 25 henkilön ja 250 m2 yritykseksi. Ja toimintaa on usealla paikkakunnalla Suomessa ja nyt myös ulkomailla.

– Asiakaslähtöinen työskentelytapamme, syvällinen asiakkaan tarpeen ymmärtäminen, on osoittautunut sekä arvostetuksi, että tehokkaaksi tavaksi toimia, Cecilia kertoo.

– Ja huomasimme aika pian, että olemme parhaimmillamme konseptien, ideoiden ja kokonaisuuksien parissa. Silloin avain menestykseen on todellakin kuunteleminen ja ymmärtäminen ennen toteutusta, Jakob jatkaa.

Tämä alkaa kuulostaa jo mainokselta, joten takaisin nahkatuoleihin ja tuttavallisuuteen.

– Olemme kyllä saaneet tehdä kovasti töitä. Sekä jaksaminen että luovuus ovat olleet koetuksella, mutta olen kiitollinen sekä tästä mahdollisuudesta, että kaikesta mitä olemme oppineet matkalla, Jakob toteaa.

– Ja olemme selvinneet yhdessä, koko tiimi. Se tuntuu uskomattoman hyvältä, Cecilia jatkaa.

– Kukaan ei voi sanoa varmuudella mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mutta näistä lähtökohdista voi todeta, että jännittävä seikkailu on alkanut. Ja kuka tietää mihin asti se meitä vie, Jakob toteaa lopuksi.

Lisää artikkeleita
Ovatko kotisivusi tarpeeksi hyvät vuodelle 2019? Lahjoitamme kolme veloituksetonta kotisivu­analyysia!
Apua! Markkinointi sosiaalisen median kanavissa ei tuo tuloksia. Miksi?
Puhetta raha-asioista. Mikä on järkevä markkinointi­budjetin koko?

Oletko valmis keskustelemaan kanssamme
seuraavasta projektista?

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@wikstrommedia.fi.
Jakob Wikström CEO & Sales +358 50 358 5816
Bjarne Wikström Chairman of the board +358 40 689 4153
Cecilia Hellund Key account manager +358 44 763 1423
Kristiina Oikarinen Account manager (Helsinki area) +358 40 060 7364‬
Tiina Sjölund Financial & Employee Experience Manager +358 41 319 7622
Sofia Molander Sales assistant +358 41 319 1669
Karl-Erik Wikström Senior advisor
Pamela Hansson Account manager
Thomas Kula Project leader +358 41 318 6127
Tom Johansson Art director +358 44 242 2829
Jennie Svartsjö Art director +358 44 981 9327
Natalie Lassila Graphic designer +358 44 974 5485
Kim Alvaskari Graphic designer
Kimmo Penttala Graphic designer
Jannika Emaus Graphic designer
Sandra Hill Copywriter +358 44 241 0592
Sara Rönnlöv Copywriter
Åsa Broo Copywriter
Sage Borgmästars Copywriter
Maria Rönnbacka Copywriter +358 41 317 1953
Yvonne Reiner Copywriter +358 44 901 6155
Sandra Holmgård Copywriter
Mattias Björkholm Web developer
Samuel Granvik Web developer
Rebecka Holmstedt Web developer
Pontus Björkgård Web developer
Robin Krokfors Web developer
Jasmine Edfelt Video team leader +358 44 718 0542
Tuomo Syri Video & animation
Sara Möller Digital marketer
Emil Ena Digital marketer +358 44 986 2509
Eva-Stina Kjellman Photographer
Daria Gatska Photographer
Thomas Björklund Drone pilot