Voitto Atos Medicalille ja Wikström Medialle kansainvälisessä DCA 2022 -suunnittelukilpailussa
Atos Medicalin uusi panostus – laryngectomy.info -verkkosivusto – vei voiton kategoriassa 28 tämän vuoden Digital Communication Awards -kilpailussa. Kotisivut, jotka on rakennettu yhdessä Wikström Median kanssa, on suunnattu henkilöille, joita kurkunpään syöpä koskee.
Digital Communication Awards on vuodesta 2011 saakka palkinnut digitaalisia projekteja ja kampanjoita useissa eri kategorioissa. Kategorian 28 (kotisivut) viiden finalistin joukossa oli Laryngectomy.info -sivuston lisäksi myös Visit Qatar -kotisivut. Kansainvälinen tuomaristo, joka koostuu useiden eri toimialojen jäsenistä, valitsi voittajat palkintogaalassa 15. syyskuuta.
Laryngectomy.info on suunnattu henkilöille, joille on tehty tai tehdään kurkunpään täydellinen poisto, sekä heidän omaisilleen. Tarkoituksena on inspiroida, kouluttaa ja välittää toivoa tulevaisuudesta.
Sivusto on rakennettu ainutlaatuisena Atos Medicalin tiimin, Wikström Median, ulkopuolisen kansainvälisen neuvoa antavan lautakunnan, potilaiden ja heidän läheistensä sekä kansainvälisten kohderyhmien välisenä yhteistyönä.
”Sivusto on ainoa laatuaan. Kun aloitimme projektin yli vuosi sitten, tavoitteena oli rakentaa paras sivusto laryngektomiapotilaille. Voitto on selkeä merkki siitä, että olemme tehneet jotain oikein”, Atos Medicalin Head of digital marketing Christina Björkander sanoo.
Jakob Wikström, Wikström Median toimitusjohtaja, kommentoi voittoa seuraavasti: ”Upea osapuolten välinen yhteistyö on antanut monia tärkeitä näkemyksiä sivuston rakentamisesta ja olemme erittäin tyytyväisiä tulokseen.”
Haluatko tutustua voitokkaaseen suunnitteluun? Klikkaa alla olevaa linkkiä!
https://laryngectomy.info/